# 58 Popek po raz drugi !!!

Witajcie! Dzisiaj również otrzymałem list. Tym razem od mojego idola oraz ulubionego artysty jakim jest Popek! Popek jest również zawodnikiem MMA występującym w federacji KSW. Jego najpopularniejszy klip ,,Wodospady" osiągnął ponad 50 milionów wyświetleń w serwisie YouTube! Płyta ,,Król Albanii" osiągnęła również status diamentowej płyty co jest wielkim sukcesem. Wielu ludzi go uwielbia ,a wielu nienawidzi. Ja jestem w tej pierwszej grupie ,ponieważ nie zwracam uwagi na wygląd a na to jakim jest człowiekiem. Już przedtem udało mi się zdobyć jego autograf (Jest na blogu) również listownie. Adresu nie wymieniam oraz nie podaję. Jedynie mogę potwierdzić. Jako ciekawostkę mogę dodać ,że poprzednio Popek wrzucił film z moim listem na swojego Instagrama oraz ten filmik polubił Mamed Khalidov :) Było to w poprzednim 2017 roku. Trochę się już rozpisałem dlatego nie przedłużam i daję zdjęcia autografów.



Czas oczekiwania : około miesiąc
Sposób zdobycia : Listownie 
Jak ważny : 10/10


Link do filmiku na Instagramie : 

https://www.instagram.com/p/BciOAyzBEQ9/?hl=pl&taken-by=popek_oficjalnie




Komentarze

Prześlij komentarz

Najczęściej czytane :