# 90 Sir Alex Ferguson

Witajcie! Pierwszy post w nowym roku i od razu bardzo ważny dla mnie podpis, bo jest to podpis od żywej legendy piłki nożnej. Podpis należy do samego Alexa Ferguson'a! O podpis starałem się od ponad roku,lecz jedyną rzeczą jakiej mi brakowało do wysłania listu był kupon IRC. Niestety ale z przyczyny problemów zdrowotnych Alexa musiałem się wstrzymać z wysłaniem listu. Po kilku miesiącach ,gdy stan zdrowia polepszył się oraz zaczęły przychodzić odpowiedzi z adresu prywatnego postanowiłem od razu wysłać list z kuponem ,który udało mi się zdobyć. Po około dwóch miesiącach otrzymałem dwa podpisane zdjęcia z dedykacją. Podpis z pewnością zaliczam do wymarzonych i jest on jednym z najważniejszych w mojej kolekcji. Niedługo na blogu pojawi się również podpis od świetnego, zagranicznego aktora ,którego podpis jest dla mnie również jednym z najważniejszych kolekcji :) Miałem w planach również zrobić podsumowanie zeszłego roku lecz wybór najważniejszych podpisów byłby dla mnie bardzo ciężki ,gdyż każdy podpis jest dla mnie bardzo ważny.




Czas oczekiwania : ok. 2 miesiące 
Sposób zdobycia : Listownie 
Jak ważny : 10/10

Komentarze

Prześlij komentarz

Najczęściej czytane :